📣Czy wiecie że:
⚠ 36% konsumentów czuje się „zdradzonych przez przekaz jaki firma tworzyła w odniesieniu do zrównoważonego rozwoju”
⚠ 47% przestała w rezultacie robić biznes z tymi firmami
⚠ 63% globalnych konsumentów woli kupować od firm, których cele odzwierciedlają wartości i przekonania .

 

📣Czy wiecie że:

Dla pokolenia „Z” głównym kanałem komunikacji wydają się być media społecznościowe.
To właśnie tam generacja „Z” przejawia swoją naturalną skłonność do dzielenia się swoimi opiniami, wystawiania recenzji, komentowania wydarzeń czy produktów oraz reagowania na posty czy komentarze innych.
W wirtualnej rzeczywistości konfrontują swoje wartości czy upodobania z innymi użytkownikami.

📣 Czy wiecie że:
 cechami charakterystycznymi tego pokolenia to między innymi:
✔  silna potrzeba zmieniania świata
✔  nacisk na work-life balance,

Ale przede wszystkim wyróżniające jest to, iż pokolenie „Z” najbardziej ze wszystkich dotychczasowych pokoleń troszczy się o planetę i jest pokoleniem wyczulonym na niespójności w przekazie❗

Co z tego wynika 🤔 ?
📍 Firmy będą coraz częściej weryfikowane w kontekście ich deklaracji/czynów.
📍Starty wizerunkowe, gdy nasze działanie będzie podpięte pod tzw. #greenwashing, mogą być dużo większe niż dotychczas.
📍Pisząc strategie na kolejne lata uwzględniajmy zmianę pokoleniową gdyż, nasi przyszli klienci, partnerzy oczekują konkretnych działań potwierdzających to co głosimy.
📍Twórzmy cele odzwierciedlające potrzeby przyszłych klientów.
📍Twórzmy odpowiednią kulturę organizacyjną.

Jak Myślicie….
Czy jesteśmy gotowi na szczerość? Na konfrontacje z nowym wyjątkowym, pokoleniem ?
#ŚwiatMówiSprawdzam#ZGeneration#Greenwashing

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top